Проект Scratch

Проект Анімація схід сонця


    У цьому проекті ми видаляємо котика, створюємо три спрайти: земля (прямокутник зеленого кольору), небо (прямокутник  синього кольору), сонце.
Виконання проекту відбувається наступним чином: Сонечко виходить і при цьому кольори землі та неба світлішають. 
Можна додати свої елемети на землю (будинок, квіти), або небо (метелик, пташка).

Використано команду повторити.


Проект Політ кажана

    У цьому проекті кажан літає - махає крилами, збирає фрукти та інші продукти, які ми можемо додати в проект. Кажан буде рухатись за вказівником миші.
Використано команди: завжди, повторити, випадкове число, створення клону.

Проект Гра курча та яйце


В цьому проекті курча буде збирати яйця. Для того, щоб пограти в цю гру, потрібно натискати на пробіл, щоб курча підстрибнуло.
Використано команди розгалуження та повторення.  

Проект Дощ

У цьому проекті ми створюємо анімацію дощу.
Використано команди повторення

Проект Гра збери яблука

В цьому проекті ми створюємо три спрайти: котик і два яблука. Котик буде ловити яблука, рухаючись вліво, вправо. Буде відображатись рахунок кількості яблук (створення змінної життя).
Використано: створення змінної, розгалуження, повторення.

Проект Гра дракон


В цьому проекті користувач керує спрайтом кота за допомогою вказівнка миші. Дракон переслідує кота, і коли він доторкається кота, випускає вогонь.
Використано команди повторення, зміни образів.

Проект Гра Понг

У цьому проекті створюється дощечка, від якої відбивається м'яч.
Використано команди розгалуження.

Проект Додавання двох чисел з різними знаками


У цьому проекті ми вводимо два числа з різними знаками та знаходимо їх суму.
Використано команди розгалуження та повторення.

Створення проекту "Привиди в Scratch".





Програма привиди
1.Міняємо сцену. Кота видаляємо.
 2. Обираємо об’єкт дівчинку 1, а дівчинку 2  імпортуємо, міняємо назву образів.

Програма для дівчинки:

Обєкт 2 вибираємо привид , а імпортуємо інший привид. Міняємо назву на костюм1 і костюм2


Програма для обєкту 2:

Обєкт 3 вибираємо привид, редагувати, повернути горизонтально,
  а імпортуємо інший привид,  і також його  редагуємо, повертаємо


Міняємо назву на костюм1 і костюм2

 
Програма для обєкту 3: