Проект Анімація схід сонця
Виконання проекту відбувається наступним чином: Сонечко виходить і при цьому кольори землі та неба світлішають.
Можна додати свої елемети на землю (будинок, квіти), або небо (метелик, пташка).
Використано команду повторити.
Проект Політ кажана
У цьому проекті кажан літає - махає крилами, збирає фрукти та інші продукти, які ми можемо додати в проект. Кажан буде рухатись за вказівником миші.
Використано команди: завжди, повторити, випадкове число, створення клону.
Проект Гра курча та яйце
В цьому проекті курча буде збирати яйця. Для того, щоб пограти в цю гру, потрібно натискати на пробіл, щоб курча підстрибнуло.
Використано команди розгалуження та повторення.
Проект Дощ
У цьому проекті ми створюємо анімацію дощу.
Використано команди повторення
Проект Гра збери яблука
В цьому проекті ми створюємо три спрайти: котик і два яблука. Котик буде ловити яблука, рухаючись вліво, вправо. Буде відображатись рахунок кількості яблук (створення змінної життя).
Використано: створення змінної, розгалуження, повторення.
Проект Гра дракон
В цьому проекті користувач керує спрайтом кота за допомогою вказівнка миші. Дракон переслідує кота, і коли він доторкається кота, випускає вогонь.
Використано команди повторення, зміни образів.
Проект Гра Понг
У цьому проекті створюється дощечка, від якої відбивається м'яч.
Використано команди розгалуження.
Проект Додавання двох чисел з різними знаками
У цьому проекті ми вводимо два числа з різними знаками та знаходимо їх суму.
Використано команди розгалуження та повторення.
Створення проекту "Привиди в Scratch".
Програма
привиди
1.Міняємо сцену. Кота видаляємо.
2. Обираємо об’єкт дівчинку 1, а
дівчинку 2 імпортуємо, міняємо назву
образів.
Програма для дівчинки:
Об’єкт
2 вибираємо привид , а імпортуємо інший привид. Міняємо назву на костюм1 і
костюм2
Програма для об’єкту 2:
Об’єкт
3 вибираємо привид, редагувати, повернути горизонтально,
а імпортуємо інший привид, і також його
редагуємо, повертаємо
.
Міняємо назву на
костюм1 і костюм2
Програма для об’єкту 3: